Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Pro webmastery » Náročné reklamy

Náročné reklamy

Nalezené položky: 34 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
avatar

Žďár nad Sázavou

půlmaraton: 1:42:51 (2011)

pam65 muž 21.02.2011 12:34:33

>> xPablos, 21. 02. 2011 12:15:21

Správně a to tlačítko DONATE by se dalo vyfiltrovat AdBlockem :-)

Motto: No toto!
avatar

10 km: 1:02:30 (2010)
půlmaraton: 2:35:50 (2010)

xPablos muž 21.02.2011 14:19:46

>> pam65, 21. 02. 2011 12:34:33

Jsem web programator ve vetsi firme, takze mam prehled o casovych narocnostech, navycich uzivatelu a (ne) navratnostech urciteho typu uprav.

Upravy na vyber poplatku za nereklammni web zaberou dost casu. Navic budes muset resit dvoji layouty (s reklamama/bez reklam) a v pripade uprav to testovat v obou, jestli se nekde „nerozsypal“ design.

Ti co by si pripadne zaplatili NEreklamy, tak do zadne sekce s bannerama v podstate nikdy nepujdou. Neznam moc lidi co by mely naladu se kouknout na nejakou stranku „co noveho pribylo za bannery“.

No a kdo si NEreklamy nebude chtit zaplatit, tak si proste hodi AdBlock a bude mit web bez reklam tak jako tak.

Takze prinos techto uprav je nulovy. Resp. zaporny, protoze z neceho se budou muset zaplatit programatori.

avatar

Žďár nad Sázavou

půlmaraton: 1:42:51 (2011)

pam65 muž 21.02.2011 14:24:14

Když jsem u těch mínusek za vtip (protože samozřejmě všechny návrhy jiného financování jsou sci-fi a blokování reklamy vede k poškozování zájmů portálu; asi se počítají zobrazení i prokliky), tak bych přidal další sci-fi návrh: behej.com by mohlo čtenářům platit za návštěvu – Martina (sOc) by si našetřila na rychlejší počítač a bylo by po problému. Radek si nezapomene vsadit Sportku …

Motto: No toto!
avatar

10 km: 1:02:30 (2010)
půlmaraton: 2:35:50 (2010)

xPablos muž 21.02.2011 15:04:40

>> pam65, 21. 02. 2011 14:24:14

Na portalech je vesmes dana cena za mesicni pronajem reklmani plochy. Cena se vesmes odviji od navstevnosti webu, na ktere strance (podstrance) banner je a jakou ma velikost.

Zobrazeni/prokliky se obvykle monitoruji, ale proklik (natoz zobrazeni) pro firmu nic neznamenaji. Dulezity je pomer penez investovanych do reklamy vs. zisk ze skutecne realizovanych (a zaplacenych) objednavek.

Z tohoto hlediska neni az tak podstatne, jestli uzivatel bannery vidi nebo na ne dokonce klika. Pro inzerenta je to zajimave, az kdyz ma opravdoveho, platiciho zakaznika.

Nalezené položky: 34 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.