Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Články na Běhej.com » Charitativní běhy s komerčním pozadím. Ano či ne? [článek]

Charitativní běhy s komerčním pozadím. Ano či ne? [článek]

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Praha 9

Celkem 3190 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:52:09 (2008)
půlmaraton: 2:00:29 (2008)

JanDvorak muž 25.08.2008 17:09:41

Myslím si, že hlavní přínos těchto akcí vystihuje poslední odstavec. Tady je každá aktivita dobrá. A reklamní akce v podobě veřejného běhu je mi rozhodně příjemnější než většina ostatních forem „komerčního nátlaku“. Vždyť vedle sebe může existovat „en“ různých běžeckých akcí s různým pozadím a větší výběr bude znamenat i potenciálně více běhavců.

avatar

PetrDen muž 26.08.2008 10:36:20

Myslím, že článek opomíjí hlavní smysl charitativních akcí. Upozornit na to, že existují lidé, kteří neměli tolik štěstí jako většina z nás. Probudit to lepší v nás a pomoci nám podpořit těžce nemocné, hladovějící nebo jinak strádající. Bez peněz to nejde a že si při tom organizátor vylepšuje image značky? Komu to vadí?
Osobně bych se bál kritizovat firmy za podporu charity, protože která „nekomerční“ akce toto dokáže?

administrator 03.04.2010 13:32:33

Masové charitativní běhy a pochody. Jejich popularita roste, rok od roku vídáme v ulicích mohutnější proudy lidí. Vesměs odlišné tváře oproti účastníkům běžeckých či chodeckých závodů. Podniky se odlišují i pojetím. Zatímco za závody obvykle stojí týmy, které je primárně nedělají pro zisk, čím dál častěji se jim „do řemesla“ tlačí velké komerční subjekty. Je to dobře či ne?


Odkaz na článek
Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.