Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Boty obecně » Boty pro širší nohu s vysokým nártem

Boty pro širší nohu s vysokým nártem

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Dobříš

Celkem 1367 km
Minulý měsíc 0 km

martinha muž 21.01.2008 08:13:38

Dobrý den, Jsem věčný začátečník. Před deseti lety jsem si koupil boty Brooks, typ už si nepamatuji. Byl jsem nadšený především z došlapu. Byly pohodlné a asi 4 x jsem s nimi uběhnul 12 km. A byla to pohoda. Pak jsem si asi před 5 lety koupil Reebok, protože byly ve slevě a já chtěl začít zase běhat. Opět jsem měl výborný pocit z došlapu. Použil jsem je párkrát. Nikdy jsem nedokázal zlomit tu hranici, kdy běhání přestane bolet a začnu se na něj těšit. Až loni jsem s těmi starými Reeboky začal pravidelně 5 km denně. Postupně jsem se dostal k tomu, že jsem si dal jednou týdně 13 km. Pořád byly pohodlné. Prostě žádnýn problém. A když už jsem začal opravdu běhat, rozhodl jsem se, že si koupím nové boty. Začal jsem se o to zajímat. Dozvěděl jsem se jak má každý nohu jinou, a spoustu těch zajímavých věcí. Tak jsem dlouho vybíral. Měl jsem na noze Mizune, Brooks a Asics. Nakonec vyhráli Asics Nimbus 9. Stály přes 4 tisíce a v prodejně na noze byly opravdu nejpohodlnější. Už jsem se těšil jak budu opět nadšený z došlapu. Bohužl to se nekonalo a od té doby co je mám tak mě začalky bolet nohy. Kolena, lýtka a po cca 8 km jak nateče noha tak je mám úzké ve špičce. Víc jak 5 km se s ními běhat nedá, přijdou mi děsně tvrdý na silnici. Už jsem s nimi uběhnul přes 150 km a pocitově je to spíš horší než lepší. Určitě se najde běžec s širší nohou a vysokým nártem jako mám já. S jakými botami máte dobré zkušenosti? Hlavně bych chtěl nějaké měkčí než jsou ty moje současné. Jak se z tohoto nákupu poučit? Díky za vaše komentáře a doporučení. Martin

avatar

Brno

Celkem 11821 km
Minulý měsíc 0 km