Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Triatlonový trénink » Doplňky stravy na trénink

Doplňky stravy na trénink

Nalezené položky: 6 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Celkem 11,5 km
Minulý měsíc 0 km

Muli muž 19.01.2016 21:51:06

Zdravím všechny, trénuji na třetí sezonu a zajímalo by me jaky doplňky stravy a vyzivu pouzivate v triatlonu a s cim mate zkusenosti? Snazim se kvalitne jist, takze většinu potrebnych zivin hlavne z jidla. Když nebudu pocitat kloubni vyzivu, tak jsem minuly rok zacal brat anticramp na krece. Kamarad mi tlaci do bcaa, ze je to zaklad. Tak jsem zacal vice procitat clanky prave tykajici se doplnku pro cyklistiku a beh. Proto taky pisu, jelikož rad uvitam rady jinych triatletu. Jelikoz mam fyzicky namahavejsi praci a regenerace mi trva dele (ne každý den se citim na trenink), tak zacinam k tem bcaa mit stále pozitivni pristup. Z rad kamaradu jsem trochu jelen, pac někdo mi radi sacharidak pro energii, někdo k bcaa uziva v době treninku hmb, cetl jsem pro vytrvalostni sporty, ze je dobry carnitin na spalovani tuku a nebo ze jen bcaa a maximalne proteinak. Nechci utrácet za zbytecnosti ale jsem pro ty zakladni doplňky pro lepsi vykon, regeneraci a zdravi. Diky

avatar

Celkem 5314,57 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:50:22 (2016)
půlmaraton: 1:47:01 (2016)
maraton: 4:12:05 (2014)

LemonaidLucy žena 11.02.2016 10:36:58

>> Muli, 19. 01. 2016 21:51:06

Ahoj, osobne neberu nic, taky se snazim dostat co nejvic z jidla. Pred zavodama si nekdy dam magnezko, jinak nic

Motto: "When things are tough, you get tougher.” Chrissie Wellington
avatar

Celkem 11,5 km
Minulý měsíc 0 km

Muli muž 06.03.2016 20:17:53

Tak jsem se rozhodl jen pro bcaa a musim rict, ze me prestaly bolet svaly a regenerace je rychlejsi. Další pripravky nejsou potřeba a ostatní potrebny ziviny jen ze stravy.

avatar

10 km: 0:38:14 (2016)

pepa.m muž 04.01.2017 12:36:15

>> Muli, 06. 03. 2016 20:17:53

Pokud máš zájem o přírodnější varianty dají se bcaa přípravky nahradit třeba syrovátkou, nebo proteinovým práškem-dá se koupit třeba čistý rýžový protein – dobrý regedrink, který mám odskoušený je v tréninkové bibli pro triatlonisty-0,5l ananasový juice, banán, špetka soli, ovocný cukr , proteinový prášek , pokud použiješ syrovátku nedávat ani protein ani cukr. Sachariďák v podstatě podobný složením regedrinkům obojí obsahují nějaké bcaa a hodně sacharidů, ale pozor na určení. Jsou sachariďáky, které obsahují hlavně rychlé cukry a pak jsou ty které obsahují směs rychlých a pomalých třeba enduro gainer od nutrendu, ty jsou pro vytrvalostní sportovce vhodnější.

avatar

Celkem 5314,57 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:50:22 (2016)
půlmaraton: 1:47:01 (2016)
maraton: 4:12:05 (2014)

LemonaidLucy žena 16.01.2017 15:25:11

Ahoj, ja uz jsem mezitim (viz muj posledni prispevek) absolvovala narocnejsi sezonu a dala jsem na rady a zacala uzivat BCAA. Musim rict, ze za me skvely. A naopak magnesium v jine forme, nez v normalni strave jsem si vzala jen parkrat.

Motto: "When things are tough, you get tougher.” Chrissie Wellington
avatar

Adam.Bart0s muž 21.09.2017 18:57:09

Ahoj, pokud trénuješ již na třetí sezónu do toho náročná práce. Rozhodně bych doplňky výživy zařadil. Píšeš, že se snažíš kvalitně jíst a čerpat z kvalitní stravy, což je základ a přes to nejede vlak, ale podle toho co píšeš tělo si žádá něco navíc a rozhodně ti poděkuje pokud mu ulehčíš doplňky jak trávení si odpočine tak mu dodáš nějaký bonus navíc a bude moct podávat lepší výkon. BCAA jsou super varianta k regeneraci tak k ochraně svalové hmoty. Určitě poznáš jen benefity tohoto produktu. Nekupovat, ale úplně nejlevnější varianty a hlavně ne tablety, kde jsou přidané různé lepidla apod. nejlépe instantní formu. Super jsou od tuzemského výrobce www.fitnessgym.cz/…ergy-550g-2/ obsahují i glutamin – super na imunitu,regeneraci a práci nervového systému také jsou synergisty s Bcaa takže fajn benefit. Rozhodně nedávej syrovátku viz. odpověď výše syrovátka jako samotná surovina je pro tělo téměř nestravitelná plná laktózy a může tě pěkně nafouknout a prohnat ......sacharidák jako takový je taky zbytečný spíše bych po výkonu volil maltodexrin, a nebo pokud nechceš utrácet za tyto všechny věci je dobré koupit tzv. all in one produkt, kde je obsažen jak protein, bcaa, glutamin, kreatin, arginin apod...... např. www.fitnessgym.cz/…treme-2030g/ Přeji mnoho úspěchů Adam

Nalezené položky: 6 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.